Chyba „Není zaregistrováno v síti“ se může objevit zcela náhle a mnoho uživatelů neví, co v takových případech dělat.Problém je v tom, že v tuto chvíli není možné přijímat ani volat, což je zase způsobeno tím, že operátor nemůže přijímat IMEI.Jaký je problém a jak jej vyřešit?
Důvod může být v telefonu i na kartě SIM.Zvažte několik řešení problému.Upozorňujeme, že mobilní operátor vaší SIM karty není důležitý: megafon, MTS, Beeline nebo Tele2.
Zapnutí a vypnutí letového režimu
Proč je třeba začít zapínáním a vypínáním letového režimu?Je to jednoduché: tímto způsobem se snažíme přimět zařízení, aby znovu našlo síť.Samozřejmě můžete telefon restartovat, ale použití této rady je mnohem snazší a rychlejší.
„Letový režim“ lze zapínat a vypínat v nabídce pod oponou nebo v hlavní nabídce.
Klepnutím na ikonu ji zapnete.

Ikona změnila barvu, letový režim je zapnutý.

Počkejte 10 sekund a vypněte režim v letadle.
Restartujte smartphone
Selhání může souviset se softwarem, proto se doporučuje smartphone jednoduše restartovat.
Stiskněte a podržte tlačítko zapnutí /vypnutí, dokud se na obrazovce neobjeví nabídka.

Na tomto místě musíte vybrat možnost „Restartovat“.

Počkejte na restartování a zkontrolujte, zda smartphone funguje.
Vyjměte SIM kartu a vložte ji zpět
Pokud předchozí metoda nepomohla, musíte vyjmout SIM kartu a znovu ji vložit.Ve skutečnosti to děláme stejně jako v prvním případě - abychom zařízení opět vyhledali v síti.

Vyměňte zařízení
Pokud nic z výše uvedeného nepomůže, je možné, že problém spočívá na SIM kartě.Například by mohla selhat.Chcete-li to zajistit, vyjměte SIM kartu a vložte ji do jiného zařízení.Pokud jiný telefon okamžitě našel síť, problém je v telefonu.Pokud druhé zařízení nevidí síť, je problém se SIM kartou.Nejjednodušší způsob, jak vyřešit problém, je změnit SIM kartu na novou v nejbližší kanceláři telekomunikačního operátora.A co je nejdůležitější, nezapomeňte si s sebou vzít cestovní pas, jinak vaši kartu SIM nikdo nenahradí.
Výkon nové SIM karty by měl být zkontrolován okamžitě v kanceláři operátora a nejlépe na dvou zařízeních - jen pro jistotu.
Mimochodem, pokud je to možné, současně vyzkoušejte na svém telefonu SIM kartu jiného operátora.
Problém je v telefonu
Možná je problém v samotném telefonu.Vyvstává otázka - co ve skutečnosti dělat?
Nelze přesně odpovědět na otázku, ale první věc, kterou stojí za to udělat, je upgradovat zařízení na novější firmware.To lze provést buď pomocí nastavení telefonu (tzv. Aktualizace vzduchem), nebo například pomocí nabídky zotavení.
Můžete tedy přejít na nastavení svého smartphonu a vybrat možnost „O telefonu“ nebo „O zařízení“.

Přejít napododdíl „Aktualizace softwaru“.

Zkontrolujte, zda nedošlo k aktualizaci vašeho zařízení (kontrola se provádí při připojení k internetu).

Pokud blikání nefungovalo a nefunguje žádná SIM karta, je problém v telefonu a pravděpodobně je třeba jej opravit.
Změna typu sítě
Je nepravděpodobné, že vám tato metoda pomůže, ale někteří uživatelé říkají, že jim změna sítě pomohla.Řekněme vám o tom.
Otevřete aplikaci Nastavení na ploše.

Klikněte na tlačítko „Bezdrátové sítě“.

Vyberte „Mobilní sítě“ nebo „Mobilní síť“.

Zde najděte řádek „Typ sítě“ a klikněte na něj.

Změňte typ sítě.Doporučujeme použít automatický režim výběru sítě 4G /3G /2G nebo, pokud není k dispozici, 3G /2G.

Doufáme, že vám tato metoda pomůže.