Při načítání dat ze serveru RH-01 ve službě Play Market došlo k chybě.Jak to opravit?

Při používání služby Google Play Market se mohou vyskytnout různé chyby, které mimo jiné neumožňují stahování z aplikačního serveru.O některých z těchto chyb jsme hovořili dříve, dnes mluvíme o chybě RH-01.K tomu dochází, když otevřete trh Google Play a úplně zní takto: „Chyba při přijímání dat na server: [RH-01].“

Jak ale vypadá chyba na obrazovce chytrého telefonu nebo tabletu:

Jak řešit problém?Existuje několik řešení, z nichž každé podrobně popíšeme.

Metoda 1. Restartujte

Zde je vše jednoduché - jednoduše restartujte tablet nebo chytrý telefon.Praxe říká, že takový jednoduchý postup může vyřešit obrovské množství problémů.

Metoda 2. Vymazání dat a mezipaměti služeb Google

Náš web již o tomto rozhodnutí hovořil.Lze říci, že je univerzální a v mnoha případech pomáhá, když máte problémy s Play Market i se zařízením jako celkem.Pointa je mazání dat a mezipaměti služeb Google (nejen).

Níže je uveden příklad na Androidu.Pokud máte jiný firmware, nebojte se, podstata procesu se nezmění, kromě toho, že vzhled a název některých položek nabídky.

Na ploše vyhledejte aplikaci „Nastavení“ a přejděte do ní.

Dále je potřeba najít sekci „Aplikace“.

V nainstalovaných aplikacích vyhledejte aplikaci Google Play Services.Klepněte na něj.

Jste na stránce aplikace.Klikněte na "Vymazat data" a"Vymažte mezipaměť" (ne současně, zase).

Opravdu?Skvělé.Nyní děláte totéž s obchodem Google Play a rámcem služeb Google.

Otevřete trh Google Play a zkontrolujte, zda chyba zmizí.Pokud je to pryč, blahopřeji, pokud ne, zkuste jiná řešení.

Metoda 3. Nastavte správný čas a datum

Následující řešení je často vhodné pro další chyby, ke kterým dochází na trhu Google Play - je třeba nastavit přesné datum a čas.

Přejděte na nastavení a vyhledejte část „Datum a čas“.

Vidíme, že datum a čas jsou synchronizovány se sítí.

Pokud je zadán nesprávný čas nebo datum, vypněte synchronizaci a nastavte data ručně.Věnujte pozornost časovému pásmu, může být chybně nastaveno.

Pokud však byla časová synchronizace zpočátku deaktivována a nastavena ručně, povolte synchronizaci se serverem, když je připojen internet.Potom se pokuste přihlásit do služby Google Play Market.

Metoda 4. Odstranění a přidání účtu Google

Další způsob, jak problém vyřešit.Musíte odstranit svůj účet ze systému a přidat jej znovu.Někteří uživatelé doporučují, abyste účet neodstraňovali, ale jednoduše zakázali a povolili synchronizaci, což však vždy nepomůže.

V nastavení vyhledejte část „Účty“.

Vyberte svůj účet Google.

Z nabídky vyberte „Odstranit“.

​​

Pamatujte, že při mazání účtu mohou být ztracena data, která nebyla synchronizována.Býtopatrně, protože tímto způsobem můžete ztratit důležité informace!

Po odstranění účtu při otevření trhu Google Play budete požádáni o zadání údajů z vašeho účtu - přihlašovací jméno a heslo.Musíte je znát.O tom jsme již hovořili již před.

Metoda 5. Problém je v aplikaci Freedom

Pokud máte nainstalovanou aplikaci Freedom, je s největší pravděpodobností problém v ní.Musí být správně odstraněna.Postupujte takto:

  • V aplikaci Freedom otevřete nabídku a klikněte na Stop (bez tohoto postupu nemůžete smazat svobodu!).
  • Odinstalujte aplikaci prostřednictvím nastavení nebo lépe pomocí aplikace k vymazání dat.
  • Restartujte zařízení.

Jde o to, že společnost Freedom upravuje data v souboru hostitelů, což znemožňuje připojení k trhu Google Play.Pokud jste dříve Freedom odinstalovali nesprávně, nainstalujte jej znovu a odeberte jej správně.