Při používání služby Google Play Market se mohou vyskytnout různé chyby, které mimo jiné neumožňují stahování z aplikačního serveru.O některých z těchto chyb jsme hovořili dříve, dnes mluvíme o chybě RH-01.K tomu dochází, když otevřete trh Google Play a úplně zní takto: „Chyba při přijímání dat na server: [RH-01].“
Jak ale vypadá chyba na obrazovce chytrého telefonu nebo tabletu:

Jak řešit problém?Existuje několik řešení, z nichž každé podrobně popíšeme.
Metoda 1. Restartujte
Zde je vše jednoduché - jednoduše restartujte tablet nebo chytrý telefon.Praxe říká, že takový jednoduchý postup může vyřešit obrovské množství problémů.

Metoda 2. Vymazání dat a mezipaměti služeb Google
Náš web již o tomto rozhodnutí hovořil.Lze říci, že je univerzální a v mnoha případech pomáhá, když máte problémy s Play Market i se zařízením jako celkem.Pointa je mazání dat a mezipaměti služeb Google (nejen).
Níže je uveden příklad na Androidu.Pokud máte jiný firmware, nebojte se, podstata procesu se nezmění, kromě toho, že vzhled a název některých položek nabídky.
Na ploše vyhledejte aplikaci „Nastavení“ a přejděte do ní.
Dále je potřeba najít sekci „Aplikace“.
V nainstalovaných aplikacích vyhledejte aplikaci Google Play Services.Klepněte na něj.
Jste na stránce aplikace.Klikněte na "Vymazat data" a"Vymažte mezipaměť" (ne současně, zase).
Opravdu?Skvělé.Nyní děláte totéž s obchodem Google Play a rámcem služeb Google.
Otevřete trh Google Play a zkontrolujte, zda chyba zmizí.Pokud je to pryč, blahopřeji, pokud ne, zkuste jiná řešení.
Metoda 3. Nastavte správný čas a datum
Následující řešení je často vhodné pro další chyby, ke kterým dochází na trhu Google Play - je třeba nastavit přesné datum a čas.
Přejděte na nastavení a vyhledejte část „Datum a čas“.

Vidíme, že datum a čas jsou synchronizovány se sítí.

Pokud je zadán nesprávný čas nebo datum, vypněte synchronizaci a nastavte data ručně.Věnujte pozornost časovému pásmu, může být chybně nastaveno.

Pokud však byla časová synchronizace zpočátku deaktivována a nastavena ručně, povolte synchronizaci se serverem, když je připojen internet.Potom se pokuste přihlásit do služby Google Play Market.
Metoda 4. Odstranění a přidání účtu Google
Další způsob, jak problém vyřešit.Musíte odstranit svůj účet ze systému a přidat jej znovu.Někteří uživatelé doporučují, abyste účet neodstraňovali, ale jednoduše zakázali a povolili synchronizaci, což však vždy nepomůže.
V nastavení vyhledejte část „Účty“.

Vyberte svůj účet Google.

Z nabídky vyberte „Odstranit“.

Pamatujte, že při mazání účtu mohou být ztracena data, která nebyla synchronizována.Býtopatrně, protože tímto způsobem můžete ztratit důležité informace!
Po odstranění účtu při otevření trhu Google Play budete požádáni o zadání údajů z vašeho účtu - přihlašovací jméno a heslo.Musíte je znát.O tom jsme již hovořili již před.
Metoda 5. Problém je v aplikaci Freedom
Pokud máte nainstalovanou aplikaci Freedom, je s největší pravděpodobností problém v ní.Musí být správně odstraněna.Postupujte takto:
- V aplikaci Freedom otevřete nabídku a klikněte na Stop (bez tohoto postupu nemůžete smazat svobodu!).
- Odinstalujte aplikaci prostřednictvím nastavení nebo lépe pomocí aplikace k vymazání dat.
- Restartujte zařízení.
Jde o to, že společnost Freedom upravuje data v souboru hostitelů, což znemožňuje připojení k trhu Google Play.Pokud jste dříve Freedom odinstalovali nesprávně, nainstalujte jej znovu a odeberte jej správně.