Ověření Google Talk se nezdařilo.Co dělat

Chyba „Ověřování Google Talk se nezdařila“ není tak běžná, ale může způsobit uživateli problémy, například při stahování aplikací z Google Play.Jedno řešení problému neexistuje, proto zvažte několik nejpravděpodobnějších možností.

První rozhodnutí

První věc, kterou byste měli zkusit , je aktualizace služeb Google.Chcete-li to provést, otevřete Google Play, přejeďte prstem zleva doprava z levého rámečku a zobrazte nabídku, ve které vybereme „Moje aplikace a hry“.

Na záložce „Installed“ najdeme všechny služby Google a aktualizujeme je (klepněte na aplikaci a klikněte na „Update“ nebo jednoduše vyberte „Update All“).

To může pomoci.

Druhé řešení

Pokud aktualizace služeb Google nepomohla, zkuste vymazat mezipaměť pro aplikace Google.

Přejděte na „Nastavení“.

Zde najdete sekci „Aplikace“.

Dále vyberte kartu „Vše“ a najděte obchod Google Play, jak je uvedeno na obrázku.Klepněte jednou na aplikaci.

Na stránce samotné aplikace klikněte na tlačítka „Vymazat mezipaměť“, „Vymazat data“ a „Zastavit“.

Poté spusťte aplikaci Google Play pomocí aplikace.Chyba by měla zmizet.Stejným způsobem můžete zkusit vymazat data pro jiné aplikace Google.Ale jestli to pomůže, není možné s jistotou říci.

Třetí řešení

Pokud jde o třetí řešení problému, budete muset nakonfigurovat synchronizaci služeb Google.

Za tímto účelemznovu přejděte do části Nastavení, tentokrát vyberte účet Google.

Zde vidíme náš účet a klikneme na něj.

V části „Synchronizace“ zrušte zaškrtnutí všech políček a restartujte zařízení.

Po restartu se vrátíme do této sekce a vrátíme všechny zaškrtávací značky zpět s připojeným internetem.

Prověřujeme fungování zařízení.

Čtvrté řešení

Pokud selže vše ostatní, obnovíme tovární nastavení smartphonu nebo tabletu.Jak to udělat, jsme řekli podrobně dříve.

Vezměte prosím na vědomí, že při resetování jsou všechna data vymazána, takže je nezapomeňte vytvořit jejich kopii!