
Každý den se tisíce uživatelů stávají vlastníky chytrých telefonů a tabletů Android.Některé z nich mohou mít při práci se zařízením určité problémy.Uživatel se například rozhodl připojit smartphone k počítači pomocí kabelu USB.Připojí zařízení a ... A nic se neděje.Zároveň jsou nainstalovány potřebné ovladače, zařízení je správně připojeno, ale v počítači se vůbec neobjevuje.Tradiční otázkou je, co dělat.
V ideálním případě by měl uživatel něco takového vidět, pokud je zařízení připojeno jako zařízení pro ukládání dat:

V tomto případě to bude rozpoznáno a uvidíte obsah vašehozařízení v počítači.Kromě toho, pokud kliknete na režim připojení, zobrazí se další nabídka způsobů připojení:

Na počítači se zase objeví úvodní okno zařízení:

Co když počítač zařízení nevidí?
Bohužel, neexistuje jediná rada, ale pokusíme se situaci pochopit a zvážit možná řešení problému.
První věcí, kterou byste měli udělat, je restartování zařízení.Autor těchto linek se s tímto problémem pravidelně setkává a je řešen přesně restartováním zařízení.Pravděpodobně v systému dojde k nějaké poruše.Pokud pro vaše zařízení existuje novější firmware, nezapomeňte jej aktualizovat, může to pomoci.

Dalším krokem je podrobná kontrola kabelu USB.Je možné, že je poškozen.Pokud existujepříležitost, zkuste zařízení připojit jiným kabelem USB.Pokud to funguje, problém je v tom.
Připojte zařízení k jinému portu USB.Některé z nich nemusí fungovat nebo pracovat nesprávně.
Pokud v zařízení vidíte režim připojení, klikněte na tuto položku a zkuste vybrat jiný typ připojení, například nikoli mediální zařízení, jako je tomu v našem případě, ale jednotka USB.Mohlo by to pomoci.

Bez odpojení zařízení od počítače zkuste několikrát za sebou odpojit a povolit ladění USB.Pokud to funguje, uslyšíte v reproduktorech výrazný zvuk a na obrazovce počítače se objeví okno automatického přehrávání.Zkuste také pouze deaktivovat ladění USB.

Zvláštní pozornost by měla být věnována řidičům, protože u některých zařízení je budete muset nainstalovat sami.V některých případech musíte nainstalovat ovladače z úplně jiných zařízení - podrobněji o ovladačích pro konkrétní zařízení najdete na tematických fórech.
Pokud vše ostatní selže, zkuste zařízení připojit k jinému počítači.Pokud to vidí jiný počítač, znamená to, že problém je v počítači a případně v ovladačích.Pokud druhý počítač zařízení neviděl, znamená to, že se jedná o kabel nebo o samotný přístroj nebo o port USB.A pokud je to možné, nezapomeňte aktualizovat verzi firmwaru.
Pokud máte jakékoli dotazy, můžete se jich zeptat pomocí komentářů.