Chyba: Problémy s připojením nebo neplatný kód MMI.Co dělat

Dnes budeme hovořit o poměrně známé chybě, se kterou se uživatelé smartphonů založených na operačním systému Android mohou setkat.Při odesílání požadavků USSD se na obrazovce smartphonu může zobrazit zpráva „Problémy s připojením nebo neplatný kód MMI“.Zpráva může být také „Problém s připojením nebo neplatný kód MMI“ nebo dokonce v angličtině - Problém s připojením nebo neplatný kód MMI.

Chyba na obrazovce zařízení vypadá takto:

V angličtině:

Otázka vyvstává- co je MMI?Rozhraní MMI nebo Man-Machine Interface je speciální kód, který se používá ke generování požadavků USSD, který zajišťuje interakci mezi účastníkem a servisními aplikacemi operátora.Někdy dojde k poruše, která vede k uvedené chybě.Co dělat?Existuje několik možných řešení, budeme o nich mluvit podrobněji.

Znovu odešlete požadavek USSD

Předpokládejme, že jste se rozhodli zjistit zůstatek účtu zasláním požadavku * 100 #, v důsledku čehož jste obdrželi chybu, problémy s komunikací s tímtonedívej se.Zkuste odeslat požadavek USSD znovu a po chvíli, pokud to nefunguje, znovu.Možná je to problém na straně dopravce.

Zapnutí a vypnutí letového režimu

Letový režim, jak asi víte, umožňuje vypnout veškerou komunikaci zařízení.Zapněte režim v letadle na několik sekund a poté jej znovu vypněte, aby smartphone našel síť.

Poté odešlete žádost USSD.S největší pravděpodobností bude všechno fungovat.

Restartujte svůj smartphone

Obecně platí, že zapnutí a vypnutí letového režimu by mělo stačit k vyřešení komunikačních problémů.V softwaru smartphonu však může být problém - řekněme, došlo k nějakému selhání.Chcete-li zařízení vrátit do předchozí podoby, stačí jej restartovat.Nebo jej vypněte a znovu zapněte - pro koho je výhodnější.

Po zapnutí zkontrolujte, zda nedošlo k chybě zařízení.

Změna typu sítě

Zkuste změnit typ sítě.Předpokládejme, že používáte sítě 4G (LTE).Musíte chvíli zkusit změnit typ sítě na 3G nebo dokonce 2G, pak můžete vrátit vše do původního stavu.

Vyhledejte v nabídce část Mobilní sítě.Klikněte zde na „Síťový režim“.

Vyberte jiný typ připojení.

Poté odešlete požadavek USSD.Pokud chyba zmizí, zkuste vrátit typ nainstalované sítě.

Ujistěte se, že je vybrána síť operátora

Může to být způsobeno nějakou poruchou.Musíte si vybrat pokrytí vašeho poskytovatele služeb.Chcete-li to provést, přejděte do stejné sekce „Mobilní sítě“ a vyberte „Provozovatelé sítí“.

Počkejte na stažení a vyberte síť svého operátora.

Tento postup může pomoci, zejména pokud jste v roamingu.

Stahování v nouzovém režimu

Existuje malá šance, že chyba je spojena s provozováním aplikace.Jak se to ujistíte?Ano, je to velmi jednoduché - stačí zapnout bezpečný režim.

​​

V tomto režimu Android spouští pouze systémové aplikace, takže můžete okamžitě pochopit, zda se jedná o aplikaci nebo ne.

Jak vstoupit do nouzového režimu, číst zde.

Zkuste přidat znak do žádosti USSD.

Někteří uživatelé tvrdí, že přidání znaku do žádosti USSD může pomoci.Například čárka.

Žádost USSD funguje dost podivně.

Problémy se SIM kartou

Došlo k chybě i v případě problémů se SIM kartou.Například je velmi starý a je čas jej vyměnit, nebo jej nesprávně oříznete.V takových případech nebudou požadavky USSD vůbec fungovat, musíte vyměnit SIM kartu.